Tapahtumat jäsenille 2024

AjankohtaNimiLisätiedot ja ilmoittautuminen
5.5.Kädet multaan-tapahtuma

Tervetuloa kädet multaan-päivään klo 10-14 Veräjälaaksoon!

Stadin terkkarit kutsuu kaikki jäsenet kääntämään maata, setvimään rikkaruohoja, kylvämään perunoita/siemeniä sekä tietenkin seurustelemaan kollegoiden kanssa. Klo 12 maissa nautitaan pitsaa ja limonadia. Mukaan mahtuu 20 ensimmäistä. Ilmoittautumiset 2.5.2024 mennessä osoitteeseen: helsingin.thyhdistys@gmail.com.

29.6.Stadin terkkarit Goes Pride!

Stadin terkkarit Goes Pride!

Haluamme kutsua kaikki jäsenemme opiskelijoita myöten Pride kulkueeseen 29.6.

Tapaamme ensin liiton toimistolla Mikonkadulla, jossa pientä purtavaa tarjolla. Ensimmäiset 30 ilmoittautunutta mahtuu mukaan!

Ilmoittautumiset 19.6 mennessä osoitteeseen helsingin.thyhdistys@gmail.com.

Ilmoittautuneille lähetämme tarkemmat tiedot tapahtuman aikatauluista.

Tervetuloa mukaan!

24.10.

Arjen hemmottelua

//TÄYNNÄ!

Stadin terkkarien arjen hemmottelua SKYOkauneudessa Alppikatu 2B, 6.krs 00530 Helsinki 24.10.2024 klo 17.00.

Yhdistys tarjoaa jäsenille 50€ arvoisen kauneudenhoidon palvelun (kasvo, jalka- tai käsihoito). Mikäli valittu hoito menee tämän yli, niin jäsen maksaa ylimenevän osuuden. Tarjolla pientä purtavaa ja juotavaa hoidon jälkeen.

Hoidon voit valita täältä https://timma.fi/yritys/suomen-diakoniaopisto ja ilmoittaa sen meille ilmoittautumisen yhteydessä. Sitova ilmoittautuminen 6.10.2024 mennessä osoitteeseen helsingin.thyhdistys@gmail.com. Ilmoitathan samalla erityisruokavalion/allergian.

Mukaan mahtuu 10 ensimmäistä!

15.11.Terveydenhoitajapäivät HelsinkiHelsinki 15.11. ilmoittautuminen auki täällä https://www.terveydenhoitajaliitto.fi/ammatti-ja-koulutus/terveydenhoitajapaivat-2024/
15.11.Terveydenhoitajapäivien Iltajuhla Helsinki

Lisätiedot ja ilmoittautuminen tältä sivulta